A A A K

SmodBIP
 

POSTPOWANIE 6/2015 - DOSTAWA STOLARKI DREWNIANEJ

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

 ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. WYMIANA STOLARKI DREWNIANEJ- OBIEKT BUDOWLANY PRZY UL. WIRKI 22 W ODZI (nr postp. 6 /2015).

Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:
ód: Wymiana stolarki drewnianej- obiekt budowlany przy ul. WIRKI 22 w odzi
Numer ogoszenia: 125612 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015

OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Wymiana stolarki drewnianej- obiekt budowlany przy ul. WIRKI 22 w odzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegajca na wykonaniu demontau, wywozie i utylizacji starej oraz dostawie i montau nowej drewnianej stolarki okiennej i/lub drzwiowej
(w zalenoci od wyboru czci) wraz z obróbkami tynkarskimi wewntrznymi i zewntrznymi dla potrzeb remontowanej nieruchomoci przy ul. wirki 22 w odzi.
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 18.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 Pzp. ust. 2, 4 i 5 Zamawiajcy przewiduje wniesienie wadium w wysokoci: 5.000,00 z (sownie: pi tysicy zotych) dla czci 1, 7.000,00 z (sownie: siedem tysicy zotych) dla czci 2.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz odpowiednich dokumentów. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze i dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Warunkiem jest naleyte wykonanie robót budowlanych okrelone przedmiotem zamówienia dla danej jego czci na kwot: -min. 150 tys. z brutto dla czci 1w skali jednego roku ,
-min. 200 tys. z brutto dla czci 2 w skali jednego roku w okresie piciu lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych robót.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Zamawiajcy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau
w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy: spenia - nie spenia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Warunkiem jest posiadanie uprawnie budowlanych o specjalnoci konstrukcyjno-budowlanej przez osob sprawujc nadzór ze strony Wykonawcy. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau
w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz podpisujc stosowne owiadczenie na formularzu ofertowym stanowice zacznik do SIWZ. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy: spenia - nie spenia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci na kwot min. 200 tys. z, (bez wzgldu na ilo wybranych czci zamówienia). Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów , wg formuy : spenia - nie spenia.

III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu naley przedoy:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piciu lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju
i wartoci, daty i miejsca wykonania oraz z zaczeniem dowodów dotyczcych najwaniejszych robót, okrelajcych, czy roboty te zostay wykonane w sposób naleyty oraz wskazujcych, czy zostay wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidowo ukoczone;
owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau
w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:

opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:
owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej
lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJCYCH, E OFEROWANE DOSTAWY, USUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ OKRELONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, e oferowane roboty budowlane, dostawy lub usugi odpowiadaj okrelonym wymaganiom naley przedoy:
inne dokumenty
Owiadczenie o zgodnoci wyrobu budowlanego z indywidualn dokumentacj techniczn do jednostkowego zastosowania do danego obiektu wg art. 10 Ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ). doczone po zrealizowaniu kadego etapu robót przez Wykonawc, który zamówienie to wykonuje.

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy, kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 97
2 - Okres gwarancji jakoci - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian
1.Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.

2. Strony maj prawo do przeduenia terminu zakoczenia robót o okres trwania przyczyn,
z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót, w nastpujcych sytuacjach: a)jeeli przyczyny, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót bd nastpstwem okolicznoci, za które odpowiedzialno ponosi Zamawiajcy, w szczególnoci bd nastpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznoci zmian Dokumentacji projektowej w zakresie,
w jakim ww. okolicznoci miay lub bd mogy mie wpyw na dotrzymanie terminu zakoczenia robót, b)gdy wystpi niekorzystne warunki atmosferyczne uniemoliwiajce prawidowe wykonanie robót,
w szczególnoci z powodu technologii realizacji prac okrelonej: Umow, normami lub innymi przepisami, wymagajcej konkretnych warunków atmosferycznych, jeeli konieczno wykonania prac w tym okresie nie jest nastpstwem okolicznoci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno, c)wystpienia siy wyszej uniemoliwiajcej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. (-Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa,
a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza).

3.Dodatkowo Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji: a)zmiana jest nieistotna, b) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy, c)zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa
-jeeli zmiany te bd miay wpyw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2015_6_siwz.pdf

Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215.

IV.4.4) Termin skadania ofert: 11.06.2015 godzina 11:00,
miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
sekretariat - pok. 210

Termin otwarcia ofert: 11.06.2015 godzina 11:30
miejsce: ZUK - pok. 212.

IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu
ze rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone
na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie


ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH

CZʦ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegajca na wykonaniu demontau, wywozie i utylizacji starej oraz dostawie i montau nowej drewnianej stolarki okiennej wraz
z obróbkami tynkarskimi wewntrznymi i zewntrznymi dla potrzeb remontowanej nieruchomoci przy ul. wirki 22 w odzi.
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:
a)demonta istniejcej stolarki okiennej , b)wywóz i utylizacj zdemontowanych elementów, c)wykonanie stolarki drewnianej okiennej jednoramowej cznie z parapetami wewntrznymi drewnianymi sosnowymi gruboci 3 cm, szerokoci okoo 50 cm, w kolorze okien,
( wg zestawienia stolarki okiennej - rys. AR-13/73 oraz wg rysunku wzoru stolarki okiennej- rys. AR-21/81), d)monta wykonanej stolarki wraz z obróbkami tynkarskimi wewntrznymi
i zewntrznymi.
Iloci stolarki wg zestawienia w SIWZ.
Prace wykonywane bd w 3 etapach: I etap: 27.07.2015 r. - 31.07.2015 r. II etap: 24.08.2015 r. - 28.08.2015 r. III etap: 14.09.2015 r. - 18.09.2015 r. zgodnie ze szczegóowym harmonogramem dostaw i montau zamieszczonym w cz. I SIWZ oraz w wzorze umowy.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczcie: 27.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 97
2. Okres gwarancji jakoci - 3

CZʦ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki drzwiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegajca na wykonaniu demontau, wywozie i utylizacji starej oraz dostawie i montau nowej drewnianej stolarki drzwiowej wraz z obróbkami tynkarskimi wewntrznymi i zewntrznymi dla potrzeb remontowanej nieruchomoci przy ul. wirki 22 w odzi.
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE:

  • a) demonta istniejcej stolarki drzwiowej,
  • b) wywóz i utylizacj zdemontowanych elementów,
  • c) wykonanie stolarki drewnianej drzwiowej, (wg zestawienia stolarki drzwiowej - rys. AR-12/72 oraz wg rysunku wzoru stolarki drzwiowej - rys. AR-20/80)
  • d) monta wykonanej stolarki wraz z obróbkami tynkarskimi wewntrznymi i zewntrznymi,
  • e) renowacja drzwi istniejcych - 2 szt. - wg zacznika - fotografia,
  • f) okiennice drewniane do wykonania i montau przy drzwiach D 01 i D 03, kolor: ciemny db.


Iloci stolarki wg zestawienia w SIWZ.
Przed przystpieniem do wykonania stolarki pobra wymiary z natury na budowie, uwzgldniajc grubo docieplenia ociey drzwiowych (poza elewacj frontow od ul. wirki).
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 18.09.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:

  1. Cena - 97
  2. Okres gwarancji jakoci - 3

Ogłoszenia:

  1. POSTPOWANIE NR 6/2015 - ROZSTRZYGNICIE (16.06.2015 11:32)
Opublikował: Joanna Jakubowska
Publikacja dnia: 27.05.2015 14:30
Publikacja ostatniej zmiany: 27.05.2015 14:30
Dokument oglądany razy: 629
Podlega Ustawie
 
;