A A A K

SmodBIP
 
To jest wersja archiwalna z dnia 25.06.2014, zobacz aktualną wersję tej strony.
Zmiany wprowadzono z powodu: Zakończenie naboru - ogłoszenie wyników

Praca w ŁZUK

Praca: wolne stanowisko urzędnicze, 1 etat
Gł. Specjalista ds. Restrukturyzacji

Warunki pracy na stanowisku:

  • siedziba Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19
  • praca przy komputerze,
  • praca w pozycji siedzącej,
  • możliwa praca poza siedzibą zakładu (współpraca z UMŁ)

Profil kandydata:

Kandydat na Gł. Specjalistę ds. Restrukturyzacji powinien mieć minimum kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem strategicznym i gruntowną wiedzę z obszaru restrukturyzacji dostosowawczej i naprawczej, w tym doświadczenie w zakresie analiz sprawozdań ekonomiczno-finansowych jednostek i zakładów budżetowych (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie analiz ekonomiczno-finansowych innych podmiotów gospodarczych). Kandydat powinien być odporny na stres i posiadać umiejętność pracy pod presją czasu, oraz szybko i zdecydowanie reagować na zmiany, aby osiągnąć wyznaczone cele.
Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: kontrolowanie rzeczywistych wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z wytyczonymi celami i założeniami, a także opracowywanie analiz i badanie struktury zapotrzebowania na materiały i usługi oraz stopnia zaawansowania prowadzonych robót.

Zakres obowiązków:

  • analiza kosztów z uwzględnieniem miejsc powstawania kosztów
  • prezentacja wniosków z analizy kosztów rodzajowych
  • analiza zawieranych umów na wykonanie robót pod względem rentowności
  • okresowa ocena stopnia realizacji krótkookresowych strategii oraz analiza odchyleń powstałych w trakcie realizacji strategii długookresowych w zakresie zarządzania kosztami
  • sporządzanie cotygodniowego raportu z prowadzonych analiz na potrzeby Dyrekcji
  • doraźne analizy wynikające z nagłej, nieprzewidzianej potrzeby, zlecone przez Dyrektora
  • przygotowywanie wniosków zmierzających do poprawy funkcjonowania zakładu oraz poprawy kondycji finansowej

Wymagania konieczne:

  • obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • stan zdrowia pozwalający na pracę w stresie i pod presją czasu,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • niekaralność za przestępstwa, o których mowa w art. 54 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.),
  • niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.),
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia, ekonometria, finanse, zarządzanie,
  • minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
  • wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych ,
  • znajomość zasad dotyczących finansów i sprawozdawczości jednostek administracji publicznej,
  • umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office, Word, Excel, Power Point) oraz urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie zawodowe w restrukturyzacji przedsiębiorstw.

Oferta kandydata musi zawierać:

  • CV wraz z listem motywacyjnym podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
  • kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
  • w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • kserokopia dowodu osobistego ,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że kandydat nie był jak również nie jest prawomocnie skazany za przestępstwa, o których mowa w art. 54 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.),
  • oświadczenie, że kandydat nie był jak również nie jest karany karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r Nr 142, poz.1593 z późn.zmianami)

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złozyć bezpośrednio w sekretariacie Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem  "dotyczy naboru na stanowisko „Głównego Specjalisty ds. Restrukturyzacji".

w terminie do dnia 09.07.2014 r. do godz. 12:00

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

p.o. Dyrektora
Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych
Wojciech Wolski



Opublikował: Danuta Prokop
Publikacja dnia: 25.06.2014
Podpisał: Danuta Prokop
Dokument z dnia: 25.06.2014
Dokument oglądany razy: 1 118
;