P R O T O K Ó Ł - etap II z przeprowadzonego naboru na stanowisko Zastępca Dyrektora ds. Interwencyjno-Sprzętowych.
W odpowiedzi na ogłoszenie o naborze wpłynęły dwie oferty spełniające wymagania formalne. Po weryfikacji dokumentów, z kandydatami zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne.
Komisja zdecydowała o wyborze p. Pawła Ziółkowskiego na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Interwencyjno-Sprzętowych.
Uzasadnienie:
Pan Paweł Ziółkowski spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada wymagane wykształcenie oraz pożądane przez pracodawcę doświadczenie. Jego wieloletnie doświadczenie w gospodarce komunalnej jest nieocenione w kontekście zrozumienia specyfiki i wyzwań związanych z zarządzaniem w tym obszarze.
Kandydat ma udokumentowane doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Wykazuje wysoko rozwiniętą zdolność efektywnego kierowania zespołem, a także prowadzenia równolegle kilku projektów, reagowania w trybie interwencyjnym co wskazuje na umiejętność pracy pod presją czasu oraz priorytetyzacji zadań i gwarantuje doskonałą organizację pracy i podejmowanie trafnych decyzji w dynamicznych warunkach. Wykazuje się dużą motywacją.
Jego doświadczenie w tworzeniu harmonogramów pracy i grafików czasu pracy pozwala na optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich oraz materiałowych, co jest kluczowe dla terminowego wykonania zadań.
Posiada wiedzę z zakresu przepisów administracji samorządowej oraz zamówień publicznych, co zapewnia prawidłowe i zgodne z prawem wykonywanie zadań. Ma doświadczenie w realizacji odpowiednich standardów BHP.
W związku z częstym kontaktem z ludźmi, kandydat wykazuje wysoką kulturę osobistą oraz umiejętności interpersonalne i komunikacyjne a to pozwoli na utrzymanie pozytywnych relacji. Jego odporność na stres oraz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych sprawiają, że potrafi skutecznie zarządzać sytuacjami wymagającymi szybkiej reakcji oraz podejmowania trudnych decyzji.
Podsumowując, wybór kandydata, który spełnia wszystkie te kryteria, zapewni skuteczne zarządzanie Wydziałem oraz przyczyni się do realizacji zadań wyznaczonych przez Dyrektora Jednostki. Jego wiedza, doświadczenie oraz umiejętności są gwarancją efektywności działań oraz pozytywnego wpływu na rozwój naszej organizacji.
W trakcie rozmowy nie pozostawił wątpliwości, że jest odpowiednim kandydatem do pracy na oferowanym stanowisku.
Jednocześnie dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą ofertą zatrudnienia oraz złożenie dokumentów aplikacyjnych.
Łódź, dn. 04.02.2024r.
Łódzki Zakład Usług Komunalnych w Łodzi 94-102, ul. Nowe Sady 19 ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze, 1 etat
Zastępca Dyrektora ds. Interwencyjno-Sprzętowych
Warunki pracy na stanowisku:
Miejsce pracy: teren M. Łodzi
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych <6%
Główne zadania:
- nadzór i koordynacja pracy pracowników Wydziału oraz zadań wyznaczonych przez Dyrektora Jednostki;
- nadzór i koordynacja podległego Wydziału według obowiązującego schematu organizacyjnego;
- reprezentowanie w zakładzie interesów komórki organizacyjnej;
- występowanie na zewnątrz w imieniu zakładu w ramach uzyskanego upoważnienia;
- współpraca z inwestorami;
- sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem w sprawności floty Zakładu;
- odpowiedzialność za zapewnienie utrzymania porządku i czystości na terenie miasta na obszarze objętym działalnością Zakładu, w tym w trybie interwencyjnym;
- przygotowywanie specyfikacji zamówień na materiały oraz sprzęt;
- sporządzanie obmiaru robót;
- nadzór nad terminowym wykonaniem prac;
- przygotowywanie do odbioru ukończonych robót wraz z dokumentacją;
- weryfikacja i opisywanie faktur;
- tworzenie harmonogramów pracy;
- czuwanie nad terminowością i zgodnością z obowiązującymi przepisami prawa wykonywania zadań podległych komórek organizacyjnych;
- koordynowanie działań zapewniających przestrzeganie przepisów i zasad BHP;
- nadzór i koordynacja nad prawidłowym przebiegiem współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Zakładu.
Wymagania konieczne
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz o korzystanie w pełni z praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;
- nieposzlakowana opinia;
- spełnienie warunków zdrowotnych niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
- wykształcenie wyższe - tytuł zawodowy magistra lub magistra inżyniera;
- co najmniej 5-letni staż pracy;
- doświadczenie zawodowe związane z gospodarką komunalną;
- doświadczenie na stanowisku kierowniczym, kierowanie zespołem pracowników;
- umiejętność prowadzenia równolegle projektów;
- umiejętność tworzenia grafików czasu pracy;
- biegła obsługa Pakietu MS Office;
- efektywne zarządzanie zespołem;
- wysoko rozwinięta umiejętność planowania i organizacji pracy;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
- odporność na stres;
Wymagania dodatkowe (pożądane)
- znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej oraz zamówień publicznych;
- wiedza w zakresie wyceny i kosztorysowania robót związanych z gospodarką komunalną;
- umiejętność interpretowania przepisów;
- umiejętność analizy i syntezy informacji, poszukiwania i selekcji informacji;
- praca wiąże się z częstym kontaktem z ludźmi w związku z czym wymagać będzie od pracownika zatrudnionego na tym stanowisku kultury osobistej, umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych;
Oferta kandydata musi zawierać:
- CV wraz z listem motywacyjnym podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych);
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia budowlane, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje;
- kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające staż pracy;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych wraz z oświadczeniem, że nie jest prowadzone wobec kandydata postępowanie karne;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie, że kandydat nie był, jak również nie jest prawomocnie skazany za przestępstwa, o których mowa w art. 54 ust. 2 pkt 3 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1634, 1725, 1747, 1768, 1964 ).
- oświadczenie, że kandydat nie był, jak również nie jest karany karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w Ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 289);
- oświadczenie, że kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- w przypadku chęci udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych treści poniższego oświadczenia:
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Łódzki Zakład Usług Komunalnych w Łodzi moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla celów przyszłych rekrutacji, przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy”.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres ŁZUK lub złożyć bezpośrednio w sekretariacie Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych (dalej: ŁZUK). Dokumenty aplikacyjne muszą być przekazane w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata, z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko Zastępca Dyrektora ds. Interwencyjno-Sprzętowych”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu dokumentów aplikacyjnych do ŁZUK lub data złożenia dokumentów w ŁZUK.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż wskazany w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów - nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Termin złożenia dokumentów: do dnia 02.12.2024r. do godz.12.00
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) (dalej: RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1781), uprzejmie informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Łódzki Zakład Usług Komunalnych zsiedzibą w Łodzi 94-102, Nowe Sady 19 (dalej: Administrator).
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, poprzez e-mail: lub przesyłając korespondencję na adres siedziby podany powyżej.
- W związku z prowadzonymi procesami rekrutacyjnymi, Administrator przetwarzać będzie dane osobowe zawarte w CV, bądź w innych niezbędnych dokumentach, jedynie w zakresie określonym w obowiązujących przepisach prawa, w celu realizacji i dokumentacji procesu rekrutacji, a w przypadku zatrudnienia w celu realizacji umowy o pracę.
- Administrator oczekuje, że potencjalny kandydat nie będzie przekazywał Administratorowi danych i informacji w szerszym, niż określonym przepisami prawa zakresie. W sytuacji zawarcia w aplikacjach dodatkowych informacji, uznaje się, że kandydat wyraża zgodę na ich przetwarzanie w celach rekrutacyjnych oraz celach związanych z procesami zatrudnienia potencjalnego kandydata do pracy.
- Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust.1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust. 2 lit. b, g, h RODO, a szczegółowe cele przetwarzania danych zostały zawarte w Ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510, 1700), Ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych, nie będą również przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Dane osobowe kandydata zawarte w dokumentach aplikacyjnych złożonych w związku z prowadzonym naborem będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata – przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty), a następnie będą podlegały protokolarnemu zniszczeniu. Dane osobowe kandydata zawarte w protokole z oceny formalnej w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą przechowywane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164), przez okres 5 lat, zgodnie z kategorią archiwalną B5, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody również do ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody przetwarzania danych osobowych w dowolnym momencie, jednakże bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
- Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana/-y do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych lub brak możliwości zawarcia umowy o pracę.