A A A K

SmodBIP
 

Postpowanie nr 2/2015 - Wynajem sprztu

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. WYNAJEM SPRZTU ( nr postp. 2 /2015 ).

Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:

ód: Wynajem sprztu
Numer ogoszenia: 5224 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015

OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usugi
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Wynajem sprztu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usugi.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug przy uyciu podestu ruchomego samojezdnego koszowego - 1 szt. -oraz minikoparki - 1 szt. . Usugi sprztem okrelonym szczegóowo
w specyfikacji wykonywane bd w czciach, zgodnie z zawartym tam zakresem przy zaoeniu: Cz 1-Praca podestem - praca w systemie godzinowym w iloci 500 godzin. Cz 2 - Praca minikopark - Ilo godz. pracy - 600 mtg, ilo godz. pracy z uyciem mota do kucia betonu - 50 mtg, ilo godz. postoju technologicznego - 50 godz. Uwaga: ilo godzin pracy sprztu jest wielkoci szacunkow suc do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilo wynika bdzie z realizacji poszczególnych zlece jednostkowych do koca czasu trwania umowy i wg aktualnych potrzeb Zamawiajcego.
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.27.11-2, 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz zoenie waciwych dokumentów. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze i dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest naleyte wykonanie usugi sprztem okrelonym przedmiotem zamówienia na kwot min. 50 tys. z brutto dla kadej z czci zamówienia w skali jednego roku w okresie trzech lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych usug. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie sprztu przeznaczonego do realizacji zamówienia o parametrach i ilociach okrelonych przez Zamawiajcego. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.oraz zoenie owiadczenia na formularzu ofertowym stanowicym zacznik do SIWZ. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest dysponowanie osobami posiadajcymi uprawnienia do obsugi sprztu przeznaczonego do realizacji zamówienia Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz zoenie owiadczenia na formularzu ofertowym stanowicym zacznik do SIWZ. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci na kwot min. 50 tys. z, (tu: opacona polisa dla kadej z czci zamówienia) Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów , wg formuy : spenia - nie spenia. Jeeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moe przedstawi danego dokumentu, moe przedstawi inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu naley przedoy:

potwierdzenie posiadania uprawnie do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania, w szczególnoci koncesje, zezwolenia lub licencje;

wykaz wykonanych, a w przypadku wiadcze okresowych lub cigych równie wykonywanych, gównych dostaw lub usug, w okresie ostatnich trzech lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usugi zostay wykonane, oraz zaczeniem dowodów, czy zostay wykonane lub s wykonywane naleycie;

owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:

owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej

lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla wykonawców czci 1 zamówienia - aktualna decyzja z Urzdu Dozoru Technicznego na okrelone urzdzenie techniczne -Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowizany do przedstawienia powyszego dokumentu przed podpisaniem umowy.

Kserokopia uprawnie niezbdnych do obsugi sprztu przez osob wytypowan do realizacji zamówienia - do wgldu przed podpisaniem umowy i na kade danie Zamawiajcego (dot. Wykonawców obydwu czci).

Zobowizanie innych podmiotów* na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowizanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeeli dotyczy,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian
1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.

2. Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wycznie w sytuacji:
1) zmiana jest nieistotna, 2) zmiany osób upowanionych do kontaktowania si z drug stron w trakcie realizacji umowy, 3) ewentualnej zmiany pojazdu jakim wiadczona jest usuga, z zastrzeeniem, e parametry pojazdu zostan zachowane jak okrelone w niniejszej umowie, 4) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych waciwoci, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posuguje si potencjaem podwykonawców), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia, 5) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawc, na realizacj z udziaem podwykonawców, z zastrzeeniem, i podwykonawcy bd posiada waciwoci niezbdne, do realizacji zamówienia, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy, 7) zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa w zakresie majcym wpyw na realizacj umowy, 8) wystpienia siy wyszej ( - Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza.

3. Zamawiajcy dopuszcza moliwo przeduenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjtej w umowie kwoty, jednak nie duej ni do 3 miesicy. Zmiana taka zostanie wprowadzona równie w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2015_2_SIWZ.pdf

Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215.

IV.4.4) Termin skadania ofert: 20.01.2015 godzina 11:00,
miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Sekretariat - pok. 210

Termin otwarcia ofert: 20.01.2015 godzina 11:30
miejsce: ZUK - sala konferenc.-pok. 212.

IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie

ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH


CZʦ Nr: 1
NAZWA: WYNAJEM SPRZTU - podest ruchomy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s usugi wykonywane przy podestu ruchomego samojezdnego koszowego o udwigu kosza 300 kg i wysokoci podnoszenia od 16 m do 18 m
a- praca w systemie godzinowym - 500 godzin.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.27.11-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 98
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 2

CZʦ Nr: 2
NAZWA: WYNAJEM SPRZTU - minikoparka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s usugi wykonywane przy uyciu minikoparki zgodnie z poniszym zakresem: Minikoparka – 1 szt. z 2 ykami adowarkowymi wieloczynnociowymi o szer. yek : 0,3m i/lub 0,4m i/lub 0,5 m; z yk skarpow o szerokoci min. 0,9 m; o gbokoci kopania min. 2 m; i wysokoci adowania min. 2 m; z motem do kucia betonu a - Ilo godz. pracy - 600 mtg
b - Ilo godz. pracy z uyciem mota do kucia betonu - 50 mtg c- Ilo godz. postoju technologicznego - 50 godz.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 98
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 2

Opublikował: Joanna Jakubowska
Publikacja dnia: 09.01.2015 12:12
Publikacja ostatniej zmiany: 09.01.2015 12:12
Dokument oglądany razy: 611
Podlega Ustawie
 
;