POSTPOWANIE NR 7/2016 - REMONT PODWRKA POSESJI PRZY UL. WIRKI 22
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Ogłoszenie:
POSTPOWANIE NR 7/2016 -WSZCZCIE POSTPOWANIA
ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. Remont podwórka posesji przy ul. wirki 22 (nr postp. 7 /2016).
Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:
ód: Remont podwórka posesji przy ul. wirki 22
Numer ogoszenia: 96409 - 2016; data zamieszczenia: 21.06.2016
OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Remont podwórka posesji przy ul. wirki 22.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s roboty zwizane zagospodarowaniem terenu - remontem podwórka posesji przy ul. wirki 22 w odzi ( dziaka nr ewidenc. 54 obrb P-30) polegajce na wykonaniu utwardzenia z kostki brukowej betonowej oraz korytowaniu nawierzchni pod tereny zielone. Podstaw do okrelenia przedmiotu zamówienia co do rodzaju i wartoci umownej jest przedmiar i kosztorys nakadczy, wraz z planem sytuacyjnym. Wykonawca zakupi/wyprodukuje i dostarczy materiay niezbdne do realizacji zamówienia - uwaga: ze wzgldu na fakt, e nieruchomo zlokalizowana jest w strefie objtej ochron konserwatorsk sub Urzdu Miasta odzi, wbudowywana kostka winna spenia warunek okrelony przez Projektanta i Konserwatora (patrz: zawarto siwz).
II.1.5) NIE przewiduje si udzielenia zamówie uzupeniajcych.
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.23.32.50-6.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy dopuszcza skadanie ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI: nie dotyczy
III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Zamawiajcy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest naleyte wykonanie min. 2 robót budowlanych dotyczcych budowy/utwardzenia podwórka/parkingu/placu/cigu pieszego, kadej o wartoci minimum 100.000,00 z. w okresie piciu lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie. Wyej wymienione roboty musz by wykonane w sposób naleyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidowo ukoczone. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych robót. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie odpowiedniej iloci i rodzaju sprztu umoliwiajcego waciw
i terminow realizacj przedmiotu zamówienia. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu
w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na formularzu ofertowym. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy: spenia - nie spenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie i zaangaowanie odpowiedniej liczby osób, posiadajcych niezbdne uprawnienia, wiedz i dowiadczenie do wykonywania powierzonych im robót
i innych czynnoci w ramach wykonania Umowy, oraz posiadanie stosownych uprawnie budowlanych w zakresie prowadzonych robót przez osob sprawujc nadzór ze strony Wykonawcy.
(Osoba przewidziana do penienia funkcji kierownika robót winna posiada wymagane przez Ustaw Prawo budowlane odpowiednie uprawnienia do penienia w/w samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz by wpisana na list czonków waciwej izby samorzdu zawodowego - posiada aktualne zawiadczenie o przynalenoci do Izby).
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz podpisujc stosowne owiadczenie na formularzu ofertowym stanowice zacznik do SIWZ, Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy: spenia - nie spenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia tj. opacona, aktualna i wana przez cay okres realizacji zamówienia polisa OC w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia na kwot min. 100 tys. z,
Jeeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moe przedstawi danego dokumentu, moe przedstawi inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku polisy, której okres wanoci upywa bdzie przed zakoczeniem realizacji zamówienia, wraz z ofert Wykonawca zobowizany jest do zoenia zobowizania (w formie owiadczenia) do jej przeduenia na okres wykonywania obowizków umownych.
III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu naley przedoy:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piciu lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartoci, daty i miejsca wykonania oraz z zaczeniem dowodów dotyczcych najwaniejszych robót, okrelajcych, czy roboty te zostay wykonane w sposób naleyty oraz wskazujcych, czy zostay wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidowo ukoczone;
owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:
owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej
lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJCYCH, E OFEROWANE DOSTAWY, USUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ OKRELONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, e oferowane roboty budowlane, dostawy lub usugi odpowiadaj okrelonym wymaganiom naley przedoy:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj zosta dostarczone, których autentyczno musi zosta powiadczona przez wykonawc na danie zamawiajcego;
inne dokumenty
Po wstpnej analizie, ocenie i akceptacji przez Komisj Przetargow dostarczonego materiau pod wzgldem zgodnoci: -wizualnej, ksztatu, wymiarów, kolorystyki, -nierównoci krawdzi, -nierównoci powierzchni wierzchniej (co nadaje wyrobowi cechy wyrobu historycznego - postarzanie), wybrany Wykonawca winien uzyska i dostarczy do ZUK na pimie pozytywn opini uzyskan od Miejskiego Konserwatora Zabytków w odzi.
Owiadczenie o zgodnoci wyrobu budowlanego z indywidualn dokumentacj techniczn do jednostkowego zastosowania do danego obiektu wg art. 10 Ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ) . doczone po zrealizowaniu robót przez Wykonawc, który zamówienie to wykonuje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2) Aukcja elektroniczna : nie dotyczy
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian
1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy
w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wycznie
w sytuacji:
a)zmiana jest nieistotna,
b)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy,
c)zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa
-jeeli zmiany te bd miay wpyw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc, d)zmiany osób, o których mowa w § 6 ust. 2 w przypadkach: mierci, choroby lub zdarze losowych, niewywizywania si tych osób z obowizków wynikajcych z umowy oraz gdy konieczno zmiany wynika z przyczyn niezalenych od stron (np. rezygnacja),
Zmiany, o których mowa powyej w niniejszym paragrafie musz by udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczce w/w zmian wraz z uzasadnieniem, strona wystpujca
z wnioskiem zobowizana jest zoy drugiej stronie w terminie 7 (siedmiu) dni od daty powzicia wiadomoci o takiej okolicznoci.
3.Termin realizacji zamówienia moe ulec przesuniciu w przypadku opónie wynikajcych z :
a)przestojów i opónie zawinionych przez Zamawiajcego,
b)dziaania siy wyszej majcej bezporedni wpyw na terminowo wykonywania robót, c)wystpienia okolicznoci, których strony umowy nie byy w stanie przewidzie, pomimo zachowania naleytej starannoci.
4. Zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówie publicznych, nie stanowi: 1)zmiana danych teleadresowych stron, 2)zmiana danych rejestrowych stron, 3)zmiana danych zwizanych z obsug administracyjno-organizacyjn Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2016_7_siwz.pdf
Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215.
IV.4.4) Termin skadania ofert: 06.07.2016 godzina 11:00,
miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód;
sekretariat - pok. 210
Termin otwarcia ofert: 06.07.2016 godzina 11:30
miejsce: ZUK - pok. 212.
IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie