POSTPOWANIE NR 1/2016 - USUGI TRANSPORTOWE
Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty
Ogłoszenie:
POSTEPOWANIE NR 1/2016 - WSZCZCIE POSTPOWANIA
ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. USUGI TRANSPORTOWE (nr postp. 1 /2016).
Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:
ód: Usugi transportowe
Numer ogoszenia: 36232 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usugi
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.plI.
2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Usugi transportowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usugi.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s usugi transportowe z podstawow stawk VAT oraz sklasyfikowane w dziale PKWiU z obnion stawk VAT (PKWiU-wg zacznika nr 3 do Ustawy o podatku od towarów i usug- poz. 144,145,174) oraz usugi wykonywane przy uyciu koparko- adowarki lub koparki. Powysze usugi wykonywane bd w czciach, zgodnie z zakresem i przy uyciu sprztu wymienionego w specyfikacji.
II.1.5) NIE przewiduje si udzielenia zamówie uzupeniajcych.
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3, 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesicach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
a)posiadanie Certyfikatu kompetencji zawodowych w krajowym transporcie drogowym rzeczy - art.38 ust.3 Ustawy z dnia 6.09.2001. o transporcie drogowym ( DZ.U. nr 125 poz.1371
z pón. zm.);
b)posiadanie Licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz zoenie waciwych dokumentów. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze i dokumentów, wg formuy: spenia - nie spenia.
III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest naleyte wykonanie usugi sprztem okrelonym przedmiotem zamówienia na kwoty: min. po 45 tys. z brutto dla zamówie w czci 1 - 4 w skali jednego roku, min. po 60 tys. z brutto dla zamówie w czci 5 - 7 w skali jednego roku, w okresie trzech lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi
o naleytym wykonaniu przedmiotowych usug. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy: spenia - nie spenia.
III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie sprztu przeznaczonego do realizacji zamówienia o parametrach i ilociach okrelonych przez Zamawiajcego.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest dysponowanie osobami posiadajcymi uprawnienia do obsugi sprztu przeznaczonego do realizacji zamówienia.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia na kwot min. 50 tys. z, (warto uzaleniona od wyboru od jednej do dwóch czci zamówienia), albo posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia na kwot min. 100 tys. z, (warto uzaleniona od wyboru powyej dwóch czci zamówienia);
Jeeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moe przedstawi danego dokumentu, moe przedstawi inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku polisy, której okres wanoci upywa bdzie przed zakoczeniem realizacji zamówienia, wraz z ofert Wykonawca zobowizany jest do zoenia zobowizania (w formie owiadczenia) do jej przeduenia na okres wykonywania obowizków umownych.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów , wg formuy : spenia - nie spenia.
III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau
w postpowaniu naley przedoy:
potwierdzenie posiadania uprawnie do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania, w szczególnoci koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku wiadcze okresowych lub cigych równie wykonywanych, gównych dostaw lub usug, w okresie ostatnich trzech lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usugi zostay wykonane, oraz zaczeniem dowodów, czy zostay wykonane lub s wykonywane naleycie;
owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:
owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej
lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualne badania techniczne pojazdów mechanicznych.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowizany przed podpisaniem umowy oraz w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na kade danie Zamawiajcego okaza dokumenty potwierdzajce posiadanie aktualnych bada pojazdów, przedoy ich kserokopie, jak równie kserokopie dowodów rejestracyjnych potwierdzonych za zgodno z oryginaem przez Wykonawc.
Odmowa okazania powyszych dokumentów lub brak wymaganych dokumentów skutkowa bdzie niedopuszczeniem tych pojazdów do wykonania zamówienia. Brak wymaganych dokumentów bdzie traktowany jako uchylanie si od zawarcia umowy.
Zezwolenie na prowadzenie dziaalnoci w zakresie transportu odpadów innych ni niebezpieczne - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowizany do przedstawienia powyszego dokumentu przed podpisaniem umowy. Zobowizanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowizanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia),
*jeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5
IV.2.2) przeprowadzona bdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bdzie prowadzona: nie dotyczy
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian
1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy
w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wycznie
w sytuacji:
1) zmiana jest nieistotna, 2) zmiany osób upowanionych do kontaktowania si z drug stron w trakcie realizacji umowy, 3) ewentualnej zmiany pojazdu jakim wiadczona jest usuga, z zastrzeeniem, e parametry pojazdu zostan zachowane jak okrelone w niniejszej umowie, 4) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych waciwoci, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posuguje si potencjaem podwykonawców), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia, 5) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawc, na realizacj z udziaem podwykonawców, z zastrzeeniem, i podwykonawcy bd posiada waciwoci niezbdne, do realizacji zamówienia, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy, 7) zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa w zakresie majcym wpyw na realizacj umowy, 8) wystpienia siy wyszej ( - Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza).
3.Zamawiajcy dopuszcza moliwo przeduenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjtej w umowie kwoty, jednak nie duej ni do 3 miesicy. Zmiana taka zostanie wprowadzona równie w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2016_1_siwz.pdf
Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215
IV.4.4) Termin skadania ofert: 29.02.2016 godzina 11:00
miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód;
sekretariat - pok. 210
Termin otwarcia ofert: 29.02.2016 godzina 11:30
miejsce: ZUK - pok. 212
IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie
ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH
CZʦ Nr: 1
NAZWA: Usugi transportowe-Samochód samowyadowczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug transportowych samochodem samowyadowczym -szt. 1
o szerokoci umoliwiajcej wjazd na tereny budów przez bramy o szerokoci maksymalnej 2,40 m i wysokoci maksymalnej 2,70 m z siatk na burtach (min. wysoko burt z siatkami 0,8 m) i o adownoci 1,5 - 2 ton
- praca w systemie godzinowym:
usugi z podstawow stawk VAT- 100 godzin,
usugi z obnion stawk VAT- 500 godzin.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesicach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5
CZʦ Nr: 2
NAZWA: Usugi transportowe-Samochód samowyadowczy z dwignikiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia s usugi transportowe wykonywane samochodem samowyadowczym z dwignikiem typu HDS- szt. 1
z siatk na burtach lub o podwyszonych burtach min. do wysokoci 1 m, o adownoci 4 - 6 ton, z chwytakiem do zaadunku materiaów sypkich, z kabin do przewozu min. 3 osób;
- praca w systemie godzinowym:
usugi z podstawow stawk VAT-300 godzin,
usugi z obnion stawk VAT- 300 godzin..
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesicach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5
CZʦ Nr: 3
NAZWA: Usugi transportowe-Samochód samowyadowczy z dwignikiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug transportowych samochodem samowyadowczym z dwignikiem typu HDS- szt. 1 z siatk na burtach lub o podwyszonych burtach min. do wysokoci 1 m, o adownoci 4 - 6 ton, z chwytakiem do zaadunku materiaów sypkich, z kabin do przewozu min. 3 osób;
- praca w systemie godzinowym:
usugi z podstawow stawk VAT-300 godzin,
usugi z obnion stawk VAT- 300 godzin..
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesicach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5
CZʦ Nr: 4
NAZWA: Usugi transportowe-Samochód samowyadowczy z dwignikiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug transportowych samochodem samowyadowczym z dwignikiem typu HDS- szt. 1
z siatk na burtach lub o podwyszonych burtach min. do wysokoci 1 m, o adownoci 6 - 8 ton, z chwytakiem do zaadunku materiaów sypkich, z kabin do przewozu min. 3 osób;
- praca w systemie godzinowym:
usugi z podstawow stawk VAT - 300 godzin,
usugi z obnion stawk VAT - 300 godzin.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 60.10.00.00-9, 60.18.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesicach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5
CZʦ Nr: 5
NAZWA: Usugi transportowe - koparko-adowarka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug koparko-adowark - szt. 1
z yk adowarkow wieloczynnociow o poj. yki min.0,9 m3 i wysokoci adowania 3,5 m, z yk koparkow podsibiern o poj. yki min. 0,2 m3 i min. gbokoci kopania 3,5 m i z motem hydraulicznym
a - Ilo godz. pracy z uyciem yki adowarkowej wieloczynnociowej i yki koparkowej podsibiernej:
usugi z podstawow stawk VAT- 300 godzin,
usugi z obnion stawk VAT - 300 godzin,
b - Ilo godz. pracy z uyciem mota hydraulicznego - 100 godzin,
c- Ilo godz. postoju technologicznego - 50 godzin;
(Ilo godzin postoju technologicznego wynika z organizacji pracy budowy oraz sytuacji niezalenych od Zamawiajcego takich jak: niesprzyjajce warunki atmosferyczne, nieprzewidziane kolizje z instalacjami, itp.).
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.21.00-6, 44.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesicach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5
CZʦ Nr: 6
NAZWA: Usugi transportowe - koparka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug kopark - szt. 1
z yk koparkow podsibiern o poj. yki min. 0,5 m3 i yk skarpow o szer. min. 2 m, zasigu min. 9 m i min. gbokoci kopania 3,5 m;
- praca w systemie godzinowym:
usugi z podstawow stawk VAT - 200 godzin,
usugi z obnion stawk VAT - 300 godzin.
-Ilo godz. postoju technologicznego - 50 godzin.
(Ilo godzin postoju technologicznego wynika z organizacji pracy budowy oraz sytuacji niezalenych od Zamawiajcego takich jak: niesprzyjajce warunki atmosferyczne, nieprzewidziane kolizje z instalacjami, itp.).
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesicach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5
CZʦ Nr: 7
NAZWA: Usugi transportowe - koparka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug kopark - szt. 1
z yk koparkow podsibiern o poj. yki min. 0,5 m3 i yk skarpow o szer. min. 1,6 m, zasigu min.15 m i min. gbokoci kopania 3,5 m;
- praca w systemie godzinowym:
usugi z podstawow stawk VAT - 100 godzin,
usugi z obnion stawk VAT - 400 godzin.
- Ilo godz. postoju technologicznego - 50 godzin.
(Ilo godzin postoju technologicznego wynika z organizacji pracy budowy oraz sytuacji niezalenych od Zamawiajcego takich jak: niesprzyjajce warunki atmosferyczne, nieprzewidziane kolizje z instalacjami, itp.).
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.21.00-6, 45.11.12.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesicach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 95
2. Gotowo sprztu do realizacji zamówienia - 5