A A A K

SmodBIP
 

POSTPOWANIE NR 14/2015 - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ UL. TUWIMA

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty


Ogłoszenie:

POSTPOWANIE NR 14/2015 - OGOSZENIE O ZAMWIENIU

 ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania

pn. WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ – UL. TUWIMA 36
(nr postp. 14 /2015).

Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:

ód: Wymiana stolarki okiennej - ul. Tuwima 36

Numer ogoszenia: 238700 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015

OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.

Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.

Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;

Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl

Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.plI.

2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Wymiana stolarki okiennej - ul. Tuwima 36.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegajca na wykonaniu demontau, wywozie i utylizacji starej oraz dostawie i montau nowej stolarki okiennej z PCV oraz okien aluminiowych speniajcych warunek odpornoci ogniowej EI 60 wraz z ewentualnym koniecznym dostosowaniem otworów wynikajcym z technologii osadzenia dla potrzeb remontowanej nieruchomoci o charakterze biurowym przy ul. Tuwima 36 w odzi. Szczegóy dotyczce charakterystyki i wielkoci przedmiotu zamówienia okrelone zostay odrbnie dla kadej z dwóch czci zamówienia i zamieszczone w specyfikacji.

II.1.5) NIE przewiduje si udzielenia zamówie uzupeniajcych

II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.42.00.00-0, 44.22.10.00-5, 45.42.11.32-8, 45.45.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.

II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.

II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 25.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia

o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.2) Wiedza i dowiadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Naleyte wykonanie robót budowlanych okrelone przedmiotem zamówienia dla danej jego czci na kwot min. 70 tys. z brutto dla kadej z czci w skali jednego roku w okresie piciu lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego,

a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych robót. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.3) Potencja techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Zamawiajcy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Posiadanie uprawnie budowlanych o specjalnoci konstrukcyjno-budowlanej przez osob sprawujc nadzór ze strony Wykonawcy. (Osoba przewidziana do penienia funkcji kierownika robót winna posiada wymagane przez Ustaw Prawo budowlane odpowiednie uprawnienia do penienia w/w samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz by wpisana na list czonków waciwej izby samorzdu zawodowego).

Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia

o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz podpisujc stosowne owiadczenie na formularzu ofertowym stanowice zacznik do SIWZ, Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci na kwot: min. 100 tys. z (niezalenie od iloci wybranych czci zamówienia). Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie opaconej aktualnej polisy OC od prowadzonej dziaalnoci. Jeeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moe przedstawi danego dokumentu, moe przedstawi inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau

w postpowaniu naley przedoy:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piciu lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartoci, daty i miejsca wykonania oraz z zaczeniem dowodów dotyczcych najwaniejszych robót, okrelajcych, czy roboty te zostay wykonane w sposób naleyty oraz wskazujcych, czy zostay wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidowo ukoczone;

owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;

opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:

opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:

owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej

lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJCYCH, E OFEROWANE DOSTAWY, USUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ OKRELONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, e oferowane roboty budowlane, dostawy lub usugi odpowiadaj okrelonym wymaganiom naley przedoy:

inne dokumenty

Owiadczenie Wykonawcy stanowice, i zaoferowane materiay odpowiadaj co do jakoci wymogom do wyrobów dopuszczonych do obrotu w budownictwie zgodnie z ustaw z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 883) oraz wymogom okrelonym w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 97

2 - Okres gwarancji jakoci - 3

IV.2.2) IV.2.2) przeprowadzona bdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bdzie prowadzona: nie dotyczy

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian

1.Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.

2. Strony maj prawo do przeduenia terminu zakoczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót, w nastpujcych sytuacjach:

a) jeeli przyczyny, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót bd nastpstwem okolicznoci, za które odpowiedzialno ponosi Zamawiajcy, w szczególnoci bd nastpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznoci zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okolicznoci miay lub bd mogy mie wpyw na dotrzymanie terminu zakoczenia robót, przestojów i opónie zawinionych przez Zamawiajcego,

b) gdy wystpi niekorzystne warunki atmosferyczne ( tu: niesprzyjajce warunki atmosferyczne w postaci wystpienia intensywnych opadów lub mrozów) uniemoliwiajce prawidowe wykonanie robót, w szczególnoci z powodu technologii realizacji prac okrelonej: Umow, normami lub innymi przepisami, wymagajcej konkretnych warunków atmosferycznych, jeeli konieczno wykonania prac w tym okresie nie jest nastpstwem okolicznoci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno,

c) wystpienia siy wyszej uniemoliwiajcej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. ( - Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza).

3.Dodatkowo Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji:

a) zmiana jest nieistotna,

b)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy, c)zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa

-jeeli zmiany te bd miay wpyw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2015_14_siwz.pdf

Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:

ódzki Zakad Usug Komunalnych

ul. Nowe Sady 19

94-102 ód

Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215.

IV.4.4) Termin skadania ofert: 29.09.2015 godzina 11:00,

miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych

ul. Nowe Sady 19 9

4-102 ód

Sekretariat - pok. 210

Termin otwarcia ofert: 29.09.2015 godzina 11:30

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej:

Zamawiajcy nie wyklucza w najbliszym czasie kontynuacji postpowania dotyczcego niniejszego obiektu budowlanego w czci okrelonej jako: Realizacja programu osuszania i zabezpieczania cian piwnicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie

ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH

CZʦ Nr: 1

NAZWA: Wymiana stolarki okiennej z PCV.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegajca na wykonaniu demontau, wywozie i utylizacji starej oraz dostawie i montau nowej stolarki okiennej z PCV [...] ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE m.in.: a)demonta istniejcej stolarki okiennej i drzwi balkonowych, b)wywóz i utylizacj zdemontowanych elementów, c)wykonanie stolarki okiennej PCV biaej, profil co najmniej piciokomorowy, e)monta wykonanej stolarki [...]. Szczegóowy zakres i opis udostpniony zosta w siwz.

2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.42.00.00-0, 44.22.10.00-5, 45.42.11.32-8, 45.45.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 25.11.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 97

2. Okres gwarancji jakoci - 3

CZʦ Nr: 2

NAZWA: Wymiana stolarki na stolark aluminiow EI 60.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegajca na wykonaniu demontau, wywozie i utylizacji starej oraz dostawie i montau nowej stolarki okiennej o odpornoci ogniowej EI 60 z profili aluminiowych [...]

ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE m.in.: a)demonta istniejcej stolarki okiennej w okrelonych w przedmiarze otworach, b)wywóz i utylizacj zdemontowanych elementów, c)wykonanie stolarki okiennej o odpornoci ogniowej EI 60 z ksztatowników aluminiowych [...], Szczegóowy zakres i opis udostpniony zosta w siwz.

2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.42.00.00-0, 44.22.10.00-5, 45.42.11.32-8, 45.45.00.00-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 25.11.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 97

2. Okres gwarancji jakoci - 3

Opublikował: Joanna Jakubowska
Data publikacji: 14.09.2015 21:19
Ostatnie zmiany: nie zmieniano
To jest ogłoszenie do przetargu
Dokument oglądany razy: 513
 
;