POSTPOWANIE NR 9/2016 - REMONT KORYTA RZEKI JASIE

ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. Remont koryta rzeki Jasie (nr postp. 9 /2016).

Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:
ód: Remont koryta rzeki Jasie
Numer ogoszenia: 126137 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016

OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.pl

2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Remont koryta rzeki Jasie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu koryta rzeki Jasie od km 3+000 do km 3+108 zlokalizowanym na odcinku od ujcia rzeki Karolewki do ul. Nowe Sady w odzi. Szczegóowy zakres robót okrela projekt opracowany przez Biuro Inynierii Wodnej, rodowiska i Melioracji AQUAPROJEKT S.C. pt.: Projekt budowlany i wykonawczy - Remont koryta rzeki Jasie na odcinku od ujcia rz. Karolewki do ul. Nowe Sady w odzi, dziaki nr 159/2, 159/3, 159/4 (obrb P-36) i nr 189/8 (obrb P-35) (projektant: Wodzimierz Kujawa) oraz przedmiar robót.
II.1.5) NIE przewiduje si udzielenia zamówie uzupeniajcych.
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.24.60.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 28.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI: nie dotyczy
III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Zamawiajcy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Warunkiem jest naleyte wykonanie robót w zakresie budownictwa wodnego lub melioracji lub pokrewnego, o cznej wartoci zada (maksymalnie kilka zada), co najmniej 600 000,00 z brutto, w tym min. 1 zadania o wartoci co najmniej 300 000,00 z brutto
w okresie piciu lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi
o naleytym wykonaniu przedmiotowych robót. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie odpowiedniej iloci i rodzaju sprztu umoliwiajcego waciw
i terminow realizacj przedmiotu zamówienia.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz podpisujc stosowne owiadczenie na formularzu ofertowym stanowicym zacznik do SIWZ, Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Warunkiem jest posiadanie i zaangaowanie odpowiedniej liczby osób, posiadajcych niezbdne uprawnienia, wiedz i dowiadczenie do wykonywania powierzonych im robót
i innych czynnoci w ramach wykonania Umowy, oraz posiadanie stosownych uprawnie budowlanych w zakresie prowadzonych robót przez osob sprawujc nadzór ze strony Wykonawcy.
(Osoba przewidziana do penienia funkcji kierownika robót winna posiada wymagane przez Ustaw Prawo budowlane odpowiednie uprawnienia do penienia w/w samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz by wpisana na list czonków waciwej izby samorzdu zawodowego - posiada aktualne zawiadczenie o przynalenoci do Izby).
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz podpisujc stosowne owiadczenie na formularzu ofertowym stanowice zacznik do SIWZ, Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy: spenia - nie spenia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia na kwot min. 300 tys. z
w postaci opaconej, aktualnej i wanej przez cay okres realizacji zamówienia polisa OC. Jeeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moe przedstawi danego dokumentu, moe przedstawi inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku polisy, której okres wanoci upywa bdzie przed zakoczeniem realizacji zamówienia, wraz z ofert Wykonawca zobowizany jest do zoenia zobowizania (w formie odrbnego owiadczenia na pimie zaczonym do oferty) do jej przeduenia na okres wykonywania obowizków umownych.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau
w postpowaniu naley przedoy:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piciu lat przed upywem terminu skadania ofert, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartoci, daty i miejsca wykonania oraz z zaczeniem dowodów dotyczcych najwaniejszych robót, okrelajcych, czy roboty te zostay wykonane w sposób naleyty oraz wskazujcych, czy zostay wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidowo ukoczone;

owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:

owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej
lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Okres gwarancji jakoci - 10

IV.2.2) Aukcja elektroniczna : nie dotyczy

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian
1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Strony maj prawo do przeduenia terminu zakoczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót, w nastpujcych sytuacjach:
a)jeeli przyczyny, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót bd nastpstwem okolicznoci, za które odpowiedzialno ponosi Zamawiajcy, w szczególnoci bd nastpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznoci zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okolicznoci miay lub bd mogy mie wpyw na dotrzymanie terminu zakoczenia robót,
3.Dodatkowo Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji:
a)zmiana jest nieistotna,
b)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy,
c)zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa -jeeli zmiany te bd miay wpyw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc, d)zmiany osób, o których mowa w § 10 ust. 1 umowy w przypadkach: mierci, choroby lub zdarze losowych, niewywizywania si tych osób z obowizków wynikajcych z umowy oraz gdy konieczno zmiany wynika
z przyczyn niezalenych od stron (np. rezygnacja),
Zmiany, o których mowa powyej w niniejszym paragrafie musz by udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczce w/w zmian wraz z uzasadnieniem, strona wystpujca z wnioskiem zobowizana jest zoy drugiej stronie w terminie 3 (trzech) dni roboczych od daty powzicia wiadomoci o takiej okolicznoci.
4. Zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówie publicznych, nie stanowi:
a)zmiana danych teleadresowych stron,
b)zmiana danych rejestrowych stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2016_9_siwz.pdf

Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:

ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Dzia Koordynacji i Kosztorysowania - pok. 216.

IV.4.4) Termin skadania ofert: 25.07.2016 godzina 11:00,
miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód;
sekretariat - pok. 210

Termin otwarcia ofert: 25.07.2016 godzina 11:30
miejsce: ZUK - pok. 212.

IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej:

Zgodnie z art. 147 ustawy Pzp. Zamawiajcy, bdzie wymaga od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia naleytego wykonania umowy w wysokoci 5 % ceny cakowitej podanej w ofercie. Wybrany Wykonawca zobowizany bdzie wnie zabezpieczenie naleytego wykonania przed podpisaniem Umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie


Dokument z dnia: 08.07.2016
Opublikował: Joanna Jakubowska
Dokument oglądany razy: 669
4.02.2025 // lzuk.lodz.pl/bip