ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. BUDOWA OGRODU Z PLACEM ZABAW DLA DZIECI - UL. LEGIONÓW
(nr postp. 13 /2015).
Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:
ód: Budowa ogrodu z placem zabaw dla dzieci - ul. Legionów
Numer ogoszenia: 232854 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.plI.
2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Budowa ogrodu z placem zabaw dla dzieci - ul. Legionów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i elektrycznych w celu zagospodarowania terenu z przeznaczeniem na ogród z placem zabaw dla dzieci zgodnie z :
W zakresie rzeczowym uwzgldnione zostay:
II.1.5) NIE przewiduje si udzielenia zamówie uzupeniajcych
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.27.11-2, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6, 31.52.72.10-1.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zgodnie z art. 45 Pzp. ust. 2 i 4 Zamawiajcy przewiduje wniesienie wadium DLA WYKONAWCY CZʦCI 1 ZAMÓWIENIA w wysokoci: 3.000,00 z
( sownie: trzy tysice zotych ).
Zamawiajcy nie przewiduje wniesienia wadium dla Wykonawcy czci 2 zamówienia.
III.2) ZALICZKI – nie dotyczy
III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia
III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Naleyte wykonanie min. 3 robót budowlanych rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj.: dla czci 1 - obejmujcych roboty w zakresie ksztatowania placów zabaw
o wartoci nie mniejszej ni 100 tys. z brutto kada, dla czci 2 - obejmujcych roboty
w zakresie instalowania urzdze owietlenia zewntrznego - o wartoci nie mniejszej
ni 20 tys. z brutto kada, w okresie piciu lat przed dniem wszczcia postpowania
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych robót. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia
III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Posiadanie sprztu w iloci i rodzaju niezbdnym do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na formularzu ofertowym. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Posiadanie odpowiedniej iloci osób niezbdnych do naleytego i terminowego wykonania niniejszego zamówienia.
Posiadanie stosownych uprawnie budowlanych przez osob sprawujc nadzór ze strony Wykonawcy.
(Osoba przewidziana do penienia funkcji kierownika robót winna posiada wymagane przez Ustaw Prawo budowlane odpowiednie uprawnienia do penienia w/w samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz by wpisana na list czonków waciwej izby samorzdu zawodowego)
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz podpisujc stosowne owiadczenie na formularzu ofertowym stanowice zacznik do SIWZ, Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci na kwot: min. 200 tys. z przez Wykonawc czci 1 zamówienia, min. 50 tys. z przez Wykonawc czci 2 zamówienia,
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie opaconej aktualnej polisy OC od prowadzonej dziaalnoci. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia. Jeeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moe przedstawi danego dokumentu, moe przedstawi inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu naley przedoy:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piciu lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju
i wartoci, daty i miejsca wykonania oraz z zaczeniem dowodów dotyczcych najwaniejszych robót, okrelajcych, czy roboty te zostay wykonane w sposób naleyty oraz wskazujcych, czy zostay wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidowo ukoczone;
owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:
owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej
lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJCYCH, E OFEROWANE DOSTAWY, USUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ OKRELONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, e oferowane roboty budowlane, dostawy lub usugi odpowiadaj okrelonym wymaganiom naley przedoy:
inne dokumenty
Owiadczenie Wykonawcy stanowice, i zaoferowane materiay odpowiadaj co do jakoci wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu w budownictwie zgodnie z ustaw z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. 2014 poz. 883) oraz wymogom okrelonym w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
Owiadczenie Wykonawcy, i wybrane urzdzenia zabawowe i urzdzenia maej architektury zostan zamontowane z zachowaniem odpowiednich stref bezpieczestwa i uytkowania ssiednich urzdze istniejcych oraz planowanych, zgodnie z zasadami zawartymi w PN EN 1176
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) przeprowadzona bdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bdzie prowadzona: nie dotyczy
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian
1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2.Strony maj prawo do przeduenia terminu zakoczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót, w nastpujcych sytuacjach:
a)jeeli przyczyny, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót bd nastpstwem okolicznoci, za które odpowiedzialno ponosi Zamawiajcy, w szczególnoci bd nastpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznoci zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okolicznoci miay lub bd mogy mie wpyw na dotrzymanie terminu zakoczenia robót, przestojów i opónie zawinionych przez Zamawiajcego,
b)gdy wystpi niekorzystne warunki atmosferyczne ( tu: niesprzyjajce warunki atmosferyczne w postaci wystpienia intensywnych opadów) uniemoliwiajce prawidowe wykonanie robót, w szczególnoci z powodu technologii realizacji prac okrelonej: Umow, normami lub innymi przepisami, wymagajcej konkretnych warunków atmosferycznych, jeeli konieczno wykonania prac w tym okresie nie jest nastpstwem okolicznoci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno,
c)wystpienia siy wyszej uniemoliwiajcej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. ( - Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza).
3.Dodatkowo Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji:
a)zmiana jest nieistotna,
b) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy,
c) zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa,
-jeeli zmiany te bd miay wpyw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2015_13_siwz.pdf
Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215.
IV.4.4) Termin skadania ofert: 23.09.2015 godzina 11:00,
miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19 9
4-102 ód
Sekretariat - pok. 210
Termin otwarcia ofert: 23.09.2015 godzina 11:30
IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie
ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH
CZʦ Nr: 1
NAZWA: Zagospodarowanie terenu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Planowana inwestycja polega m.in. na: -uporzdkowaniu terenu - oczyszczeniu z rosncych zdziczaych samosiejek drzew i krzewów wraz z korzeniami, pozostawienie wartociowych drzew w wieku powyej 10 lat, -konserwacji drzew - topoli szt. 2, klonu - szt. 1, -usuniciu i wywiezieniu utwardze wykonanych z pyt chodnikowych, ich podbudowy i starego ogrodzenia, -rozbiórce przybudówki i wywiezieniu jej pozostaoci, -budowie ogrodzenia od strony ul. Legionów, przebudowie ogrodzenia od strony posesji Legionów 41, -zalepieniu rury wodnej z ul. Legionów 41, -zaoeniu terenu zieleni z trawnikami i nasadzeniami, -montau obiektów maej architektury - urzdze zabawowych, siowniczych, ogrodzenia placu zabaw, koszy na mieci i awek parkowych, -czciowym utwardzeniu terenu - wykonaniu alejek spacerowych.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.27.11-2, 37.53.52.00-9, 45.34.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 97
2. Okres gwarancji jakoci - 3
CZʦ Nr: 2
NAZWA: Wykonanie owietlenia alejek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Zamówienie bdzie polega na wykonaniu owietlenia zewntrznego alejek na terenie zielonym oraz wykonania zasilania kablowego 0,4 kV tego owietlenia. Zasilanie projektowanego owietlenia wykonane zostanie z istniejcego owietlenia drogowego znajdujcego si w odzi na ulicy Legionów. Prace wykonywane bd w terenie z nawierzchniami utwardzonymi, ziemnym i nieutwardzonymi.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.11.27.11-2, 31.52.72.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 97
2. Okres gwarancji jakoci - 3