POSTPOWANIE NR 11/2015 - OGOSZENIE O ZAMWIENIU

ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. ROZBUDOWA STRANICY OSP ÓD-ASKOWICE - WYKONANIE I MONTA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WRÓT GARAOWYCH W BUDYNKU STRANICY (nr postp. 11 /2015).
Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:

ód: ROZBUDOWA STRANICY OSP ÓD-ASKOWICE - WYKONANIE I MONTA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WRÓT GARAOWYCH W BUDYNKU STRANICY.
Numer ogoszenia: 224328 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015

OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.plI.
2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: ROZBUDOWA STRANICY OSP ÓD-ASKOWICE - WYKONANIE I MONTA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WRÓT GARAOWYCH W BUDYNKU STRANICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - dostawa i monta stolarki okiennej pcv i drzwiowej oraz wrót garaowych bez obróbek tynkarskich w obiekcie pooonym w odzi przy ul. askowice 180 i zgodnie z uzgodnieniami i projektem budowlano-wykonawczym opracowanym przez Pracowni Projektow Wielobranow ARKO z odzi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa stranicy OSP ód - askowice 180. Zamówienie podzielone jest na trzy czci: cz 1 pn. Wykonanie i monta stolarki okiennej, cz 2 pn. Wykonanie i monta stolarki drzwiowej, cz 3 pn. Wykonanie i monta wrót garaowych, zgodnie z wielkoci i zakresem rzeczowym opisanym odrbnie dla kadej czci.
II.1.5) NIE przewiduje si udzielenia zamówie uzupeniajcych
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.42.00.00-0, 44.22.10.00-5, 45.42.11.32-8, 45.45.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz odpowiednich dokumentów.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze i dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Naleyte wykonanie robót budowlanych rodzajowo porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj. dostaw i monta: -w czci 1 - stolarki okiennej pcv- o wartoci nie mniejszej ni 50 tys. z brutto w cigu roku, -w czci 2 - stolarki drzwiowej stalowej - o wartoci nie mniejszej ni 50 tys. z brutto w cigu roku, -w czci 3 - wrót garaowych - o wartoci nie mniejszej ni 50 tys. z brutto w cigu roku, w okresie piciu lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych robót.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Zamawiajcy nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz na formularzu ofertowym.
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

1)Posiadanie odpowiedniej iloci osób niezbdnych do naleytego i terminowego wykonania niniejszego zamówienia.
2)Posiadanie uprawnie budowlanych o specjalnoci konstrukcyjno-budowlanej przez osob sprawujc nadzór ze strony Wykonawcy.
(Osoba przewidziana do penienia funkcji kierownika robót winna posiada wymagane przez Ustaw Prawo budowlane odpowiednie uprawnienia do penienia w/w samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz by wpisana na list czonków waciwej izby samorzdu zawodowego).
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia
o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz podpisujc stosowne owiadczenie na formularzu ofertowym stanowice zacznik do SIWZ, Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci na kwot min. 100 tys. z, -warto uzaleniona od wyboru od jednej do dwóch czci zamówienia wcznie, albo posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci na kwot min. 150 tys. z, - warto uzaleniona od wyboru powyej dwóch czci zamówienia,
Jeeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie moe przedstawi danego dokumentu(tu: polisy OC), moe przedstawi inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu naley przedoy:

potwierdzenie posiadania uprawnie do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania, w szczególnoci koncesje, zezwolenia lub licencje;

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piciu lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartoci, daty i miejsca wykonania oraz z zaczeniem dowodów dotyczcych najwaniejszych robót, okrelajcych, czy roboty te zostay wykonane w sposób naleyty oraz wskazujcych, czy zostay wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidowo ukoczone;

owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:

owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu o udzielenie zamówienia albo skadania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej

lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJCYCH, E OFEROWANE DOSTAWY, USUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ OKRELONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, e oferowane roboty budowlane, dostawy lub usugi odpowiadaj okrelonym wymaganiom naley przedoy:
inne dokumenty

Owiadczenie o zgodnoci wyrobu budowlanego z indywidualn dokumentacj techniczn do jednostkowego zastosowania do danego obiektu wg art. 10 Ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 ) doczone po zrealizowaniu robót przez Wykonawc, który zamówienie to wykonuje.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 97
2 - Okres gwarancji jakoci - 3

IV.2.2) przeprowadzona bdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bdzie prowadzona: nie dotyczy

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian

1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.

2.Strony maj prawo do przeduenia terminu zakoczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót, w nastpujcych sytuacjach:
a)jeeli przyczyny, z powodu których bdzie zagroone dotrzymanie terminu zakoczenia robót bd nastpstwem okolicznoci, za które odpowiedzialno ponosi Zamawiajcy, w szczególnoci bd nastpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, koniecznoci zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okolicznoci miay lub bd mogy mie wpyw na dotrzymanie terminu zakoczenia robót,
b)gdy wystpi niekorzystne warunki atmosferyczne uniemoliwiajce prawidowe wykonanie robót, w szczególnoci z powodu technologii realizacji prac okrelonej: Umow, normami lub innymi przepisami, wymagajcej konkretnych warunków atmosferycznych, jeeli konieczno wykonania prac w tym okresie nie jest nastpstwem okolicznoci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno,
c)wystpienia siy wyszej uniemoliwiajcej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. ( - Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza).

3.Dodatkowo Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji: a)zmiana jest nieistotna, b) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy, c)zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa
-jeeli zmiany te bd miay wpyw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawc

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2015_11_siwz.pdf

Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód

Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215

IV.4.4) Termin skadania ofert: 15.09.2015 godzina 11:00,
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód Sekretariat - pok. 210

Termin otwarcia ofert: 15.09.2015 godzina 11:30
miejsce: ZUK - pok. 212.

IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej:

Niniejsze postpowanie jest czci skadow przetargu nieograniczonego, któr ódzki Zakad Usug Komunalnych realizuje pod wspóln nazw ROZBUDOWA STRANICY OSP ÓD- ASKOWICE. Cao bdzie realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa stranicy OSP ód - askowice 180 w oparciu o dokumentacj projektow oraz zgodnie z ustaleniami i okrelonym zakresem rzeczowym. W ramach zamówienia przewidziane jest wykonanie:

1)stolarki okiennej i drzwiowej oraz wrót garaowych w budynku stranicy,
2)kanalizacji zewntrznej,
3)tynków wewntrznych,
4)robót elewacyjnych,
)wentylacji mechanicznej,
6)nawierzchni terenu,
7)monta systemowych cianek dziaowych w sanitariatach.

Ze wzgldów organizacyjnych zamówienie realizowane bdzie sukcesywnie.
W pierwszej kolejnoci wszczte zostaje postpowanie pn. ROZBUDOWA STRANICY OSP ÓD- ASKOWICE - WYKONANIE I MONTA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ ORAZ WRÓT GARAOWYCH W BUDYNKU STRANICY zgodnie z zakresem opisanym odrbnie dla kadej jego czci, za jako nastpne: ROZBUDOWA STRANICY OSP ÓD- ASKOWICE - WYKONANIE KANALIZACJI ZEWNTRZNEJ.

IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie

ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH

CZʦ Nr: 1
NAZWA: Wykonanie i monta stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - dostawa i monta stolarki okiennej pcv bez obróbek tynkarskich zgodnie z uzgodnieniami i projektem budowlano-wykonawczym opracowanym przez Pracowni Projektow Wielobranow ARKO z odzi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa stranicy OSP ód - askowice 180. Wielko i szczegóy dot. przedmiotu zamówienia dostpne s w siwz.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.42.00.00-0, 44.22.10.00-5, 45.42.11.32-8, 45.45.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 30.10.2015.

CZʦ Nr: 2
NAZWA: Wykonanie i monta stolarki drzwiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - dostawa i monta stolarki drzwiowej stalowej bez obróbek tynkarskich zgodnie z uzgodnieniami i projektem budowlano-wykonawczym opracowanym przez Pracowni Projektow Wielobranow ARKO z odzi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa stranicy OSP ód - askowice 180. Wielko i charakterystyka przedmiotu zamówienia opisana zostaa szczegóowo w siwz.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.42.00.00-0, 44.22.10.00-5, 45.45.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 97
2. Okres gwarancji jakoci - 3

CZʦ Nr: 3
NAZWA: Wykonanie i monta wrót garaowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - dostawa i monta wrót garaowych - do cznej iloci 5 szt. - bez obróbek tynkarskich w obiekcie pooonym w odzi przy ul. askowice 180 i zgodnie z uzgodnieniami i projektem budowlano-wykonawczym opracowanym przez Pracowni Projektow Wielobranow ARKO z odzi w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa stranicy OSP ód - askowice 180. Charakterystyka wrót i szczegóy dotyczce realizacji zamówienia zostay opisane w siwz.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 45.42.00.00-0, 44.22.10.00-5, 45.45.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 97
2. Okres gwarancji jakoci - 3


Dokument z dnia: 31.08.2015
Opublikował: Joanna Jakubowska
Dokument oglądany razy: 560
4.02.2025 // lzuk.lodz.pl/bip