ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania
pn. WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW BUDOWLANYCH ( nr postp. 1 /2015 ).
Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:
ód: Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych
Numer ogoszenia: 8872 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usugi
Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.
Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJCY
I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.
Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;
Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl
Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usugi.
II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug polegajcych na wywozie i utylizacji odpadów pozyskanych z budów realizowanych przez ZUK. Rodzaje odpadów przewidzianych do wywozu i utylizacji: a)odpady o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 80, 17 05 04, b)odpady o kodach: 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03. Wymagany rodzaj pojemników: worki o poj. 1 m3 oraz kontenery o pojemnociach: 2, 3 i 7 m3. Pojemniki stanowi maj wasno Wykonawcy. Zamówienie realizowane bdzie w dwóch bliniaczych czciach. Prognozowana ilo worków/kontenerów zawierajca dany rodzaj odpadów zostaa szczegóowo okrelona w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.
II.1.9) Zamawiajcy nie dopuszcza skadania ofert równowanych.
II.1.10) Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest: a)Posiadanie stosownych zezwole w zakresie okrelonym przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo Ochrony rodowiska (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 627 z pón. zm.) oraz ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku (Dz. U. z 2011r. Nr 62, poz.628 z pón. zm.), b)Posiadanie wanej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. c)Posiadanie stosownych zezwole dotyczcych prowadzonej przez siebie dziaalnoci w zakresie zbierania, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, w tym równie nadzoru nad miejscami unieszkodliwiania odpadów (art. 3 ust.3 pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia o odpadach Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz.628 z pon. zm.)
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz zoenie waciwych dokumentów. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze i dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.2) Wiedza i dowiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest naleyte wykonanie usugi okrelonej przedmiotem zamówienia na kwot min. 120 tys. z brutto dla kadej z czci zamówienia w skali jednego roku w okresie trzech lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych usug. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.3) Potencja techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie sprztu przeznaczonego do realizacji zamówienia o parametrach i ilociach okrelonych przez Zamawiajcego.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz zoenie owiadczenia na formularzu ofertowym stanowicym zacznik do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest dysponowanie osobami posiadajcymi uprawnienia do obsugi sprztu przeznaczonego do realizacji zamówienia.
Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz zoenie owiadczenia na formularzu ofertowym stanowicym zacznik do SIWZ. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku
Warunkiem jest posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci na kwot min. 100 tys. z, (bez wzgldu na ilo wybranych czci zamówienia).
Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia.
III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu naley przedoy:
potwierdzenie posiadania uprawnie do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania, w szczególnoci koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz wykonanych, a w przypadku wiadcze okresowych lub cigych równie wykonywanych, gównych dostaw lub usug, w okresie ostatnich trzech lat przed upywem terminu skadania ofert, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usugi zostay wykonane, oraz zaczeniem dowodów, czy zostay wykonane lub s wykonywane naleycie;
owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie;
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:
opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:
owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej
lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zobowizanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowizanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia) - jeeli dotyczy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Czas reakcji na zgoszenie - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian:
1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wycznie w sytuacji: 1) zmiana jest nieistotna, 2) zmiany osób upowanionych do kontaktowania si z drug stron w trakcie realizacji umowy, 3) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych waciwoci, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posuguje si potencjaem podwykonawców), pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania zamówienia, 4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawc, na realizacj z udziaem podwykonawców, z zastrzeeniem, i podwykonawcy bd posiada waciwoci niezbdne, do realizacji zamówienia, 5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy, 6) zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa w zakresie majcym wpyw na realizacj umowy, 9) wystpienia siy wyszej ( - Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza.
3. Zamawiajcy dopuszcza moliwo przeduenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjtej w umowie kwoty, jednak nie duej ni do 3 miesicy. Zmiana taka zostanie wprowadzona równie w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2015_1_siwz.pdf
Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:
ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215.
IV.4.4) Termin skadania ofert: 23.01.2015 godzina 11:00,
miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych
ul. Nowe Sady 19
94-102 ód
Sekretariat - pok. 210
Termin otwarcia ofert: 23.01.2015 godzina 11:30
miejsce: ZUK - sala konferencyjna - pok. 212.
IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie
ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH
CZʦ Nr: 1
NAZWA: WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW BUDOWLANYCH 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usug polegajcych na wywozie i utylizacji odpadów pozyskanych z budów realizowanych przez ZUK. Rodzaje odpadów przewidzianych do wywozu i utylizacji oraz rodzaje i iloci pojemników przeznaczonych do realizacji zamówienia: a)Odpady o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 80, 17 05 04: worki o poj. 1 m3 - do 200 szt, kontenery o poj. 2 m3 - do 100 szt, kontenery o poj. 3 m3 - do 100 szt, kontenery o poj. 7 m3 - do 50 szt. b)Odpady o kodach 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03: worki o poj. 1 m3 - do 50 szt, kontenery o poj. 2 m3 - do 100 szt, kontenery o poj. 3 m3 - do 100 szt, kontenery o poj. 7 m3 - do 50 szt..
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 90.51.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 98
2. Czas reakcji na zgoszenie - 2
CZʦ Nr: 2
NAZWA: WYWÓZ I UTYLIZACJA ODPADÓW BUDOWLANYCH 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Opis i zakres przedmiotu zamówienia bliniaczy do czci 1.
2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 90.51.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 31.01.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 98
2. Czas reakcji na zgoszenie - 2
TABLICA OGOSZE: od 14.01.2015 do 23.01.2015 r.