To jest wersja archiwalna z dnia 23.03.2015. Zmiany wprowadzono z powodu:
Zmiana terminu zakoczenia postpowania

Postpowanie nr 4/2015 - WIADCZENIE USUG OCHRONY MIENIA

Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty

ódzki Zakad Usug Komunalnych informuje o wszczciu postpowania pn.

WIADCZENIE USUG OCHRONY MIENIA (nr postp. 4/2015).

Informacja o powyszym zostaa zamieszczona w BZP:

ód: wiadczenie usug ochrony mienia.

Numer ogoszenia: 64234 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015

OGOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usugi

Zamieszczanie ogoszenia: obowizkowe.

Ogoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ódzki Zakad Usug Komunalnych , ul. Nowe Sady 19, 94-102 ód, woj. ódzkie.

Adres strony internetowej zamawiajcego: www.lzuk.lodz.pl;

Adres korespondencyjny Zakadu : zaklad@lzuk.lodz.pl

Adres korespondencyjny Dziau Zamówie Publicznych: przetargi@lzuk.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJCEGO: Administracja samorzdowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRELENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiajcego: wiadczenie usug ochrony mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usugi.

II.1.4) Okrelenie przedmiotu oraz wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuga ochroniarska wiadczona dla ódzkiego Zakadu Usug Komunalnych zgodnie z poniszym zakresem: cz 1) pn.: Ochrona stacjonarna i ochrona - dozór obiektów ZUK. cz 2) pn.: Konwojowanie i przewóz wartoci pieninych. Szczegóowy opis przedmiotu zamówienia udostpniony jest przez Zamawiajcego w specyfikacji. Usuga bdzie realizowana wedug harmonogramu, który zostanie przekazany wykonawcy wybranemu w drodze przetargu.

II.1.6) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza si zoenie oferty czciowej: tak, liczba czci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza si zoenie oferty wariantowej: nie.

II.1.10)  Zamawiajcy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoczenie: 30.04.2017.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPENIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

a) wystpowanie w obrocie prawnym i posiadanie wpisu do ewidencji dziaalnoci gospodarczej lub zarejestrowanie w odpowiednich rejestrach;

b) posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie dziaalnoci gospodarczej: -w zakresie usug ochrony osób i mienia oraz -w zakresie konwojowania wydan przez Ministra Spraw Wewntrznych i Administracji. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz odpowiednich dokumentów. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze i dokumentów, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.2) Wiedza i dowiadczenie Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

1) Naleyte wykonanie usug polegajcych na:

a) ochronie stacjonarnej obiektów uytecznoci publicznej i wspópracy z min. 3 zleceniodawcami na nastpujcych warunkach: -umowa o wartoci min. 200.000,00 z /rocznie z jednym zleceniodawc -co najmniej 12 miesiczny czas wspópracy z chronionym podmiotem w okresie trzech lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. w okresie od miesica kwietnia 2012 r. do miesica kwietnia 2015 r., a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie.

b) konwojowaniu i przewozie wartoci pieninych: -wspópraca z min. 3 zleceniodawcami z co najmniej 12 -miesicznym czasem wspópracy w okresie trzech lat przed dniem wszczcia postpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. w okresie od miesica kwietnia 2012 r. do miesica kwietnia 2015 r., a jeeli okres dziaalnoci jest krótszy – w tym okresie Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz potwierdzenie go dokumentami wiadczcymi o naleytym wykonaniu przedmiotowych usug. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów i owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.3) Potencja techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

a) Posiadanie przydziau czstotliwoci radiowej i zezwolenia na uywanie urzdze radiokomunikacyjnych;

b) Posiadanie odpowiedniej iloci sprztu przystosowanego do wykonywania czynnoci okrelonych przedmiotem zamówienia zgodnie z Rozporzdzenie Ministra Spraw Wewntrznych i Administracji z dnia 07.IX.2010 r. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ oraz odpowiednich dokumentów. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze i dokumentów, wg formuy: spenia - nie spenia.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

a) Posiadanie odpowiedniej iloci osób wytypowanych do realizacji niniejszego zamówienia;

b) Pracownicy ochrony wiadczcy usugi dla Zamawiajcego, cznie z osobami na ewentualne zastpstwo, zatrudnieni na podstawie umowy o prac.

c) Posiadanie licencji pracownika ochrony - dotyczy pracowników realizujcych zamówienie w czci dotyczcej ochrony-dozoru oraz konwojowania i przewozu wartoci pieninych. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. oraz poprzez zoenie owiadczenia na druku stanowicym zacznik do SIWZ. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych owiadcze, wg formuy : spenia - nie spenia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny speniania tego warunku

Posiadanie ubezpieczenia OC od prowadzonej dziaalnoci w zwizku z zawieranymi umowami o ochron powierzonego mienia o wartoci: dla czci 1 - min. 500 000 PLN oraz dla czci 2 - min. 100 000 PLN. Wykonawca potwierdza spenienie tego warunku poprzez zoenie aktualnej, opaconej polisy OC - ubezpieczenia odpowiedzialnoci cywilnej z tytuu prowadzonej dziaalnoci w zwizku z zawieranymi umowami o ochron. Ocena speniania przedstawionego powyej warunku zostanie dokonana na podstawie zoonych dokumentów, wg formuy: spenia - nie spenia.

III.4) INFORMACJA O OWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ DOSTARCZY WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPENIANIA WARUNKÓW UDZIAU W POSTPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania speniania przez wykonawc warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz owiadczenia o spenianiu warunków udziau w postpowaniu naley przedoy:

- potwierdzenie posiadania uprawnie do wykonywania okrelonej dziaalnoci lub czynnoci, jeeli przepisy prawa nakadaj obowizek ich posiadania, w szczególnoci koncesje, zezwolenia lub licencje;

- wykaz wykonanych, a w przypadku wiadcze okresowych lub cigych równie wykonywanych, gównych dostaw lub usug, w okresie ostatnich trzech lat przed upywem terminu skadania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziau w postpowaniu, a jeeli okres prowadzenia dziaalnoci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartoci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usugi zostay wykonane, oraz zaczeniem dowodów, czy zostay wykonane lub s wykonywane naleycie;

- wykaz osób, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, w szczególnoci odpowiedzialnych za wiadczenie usug, kontrol jakoci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, dowiadczenia i wyksztacenia niezbdnych do wykonania zamówienia, a take zakresu wykonywanych przez nie czynnoci, oraz informacj o podstawie do dysponowania tymi osobami; owiadczenie, e osoby, które bd uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadaj wymagane uprawnienia, jeeli ustawy nakadaj obowizek posiadania takich uprawnie; opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu spenienia warunków udziau w postpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkada nastpujce dokumenty dotyczce podmiotów, zasobami których bdzie dysponowa wykonawca:

opacon polis, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzajcy, e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialnoci cywilnej w zakresie prowadzonej dziaalnoci zwizanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, naley przedoy:

- owiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z waciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dziaalnoci gospodarczej, jeeli odrbne przepisy wymagaj wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

- aktualne zawiadczenie waciwego naczelnika urzdu skarbowego potwierdzajce, e wykonawca nie zalega z opacaniem podatków, lub zawiadczenie, e uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozoenie na raty zalegych patnoci lub wstrzymanie w caoci wykonania decyzji waciwego organu - wystawione nie wczeniej ni 3 miesice przed upywem terminu skadania ofert;

- aktualne zawiadczenie waciwego oddziau Zakadu Ubezpiecze Spoecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spoecznego potwierdzajce, e wykonawca nie zalega z opacaniem skadek na ubezpieczenia zdrowotne i spoeczne, lub potwierdzenie, e uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozoenie na raty zalegych patnoci lub wstrzymanie w caoci wykonania decyzji waciwego organu - wystawione nie wczeniej ni 3 miesice przed upywem terminu skadania ofert;

- aktualn informacj z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okrelonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

- aktualn informacj z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okrelonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

- wykonawca powoujcy si przy wykazywaniu speniania warunków udziau w postpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bd bray udzia w realizacji czci zamówienia, przedkada take dokumenty dotyczce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okrelonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeeli wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzib lub miejsce zamieszkania potwierdzajcy, e: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogoszono upadoci - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania si o zamówienie - wystawiony nie wczeniej ni 6 miesicy przed upywem terminu skadania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczce przynalenoci do tej samej grupy kapitaowej

lista podmiotów nalecych do tej samej grupy kapitaowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, e nie naley do grupy kapitaowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJCYCH, E OFEROWANE DOSTAWY, USUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ OKRELONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, e oferowane roboty budowlane, dostawy lub usugi odpowiadaj okrelonym wymaganiom naley przedoy: inne dokumenty.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 90

2 - Dowiadczenie w ochronie/konwoju - 10

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje si istotne zmiany postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowie umowy oraz okrelenie warunków zmian

Dla czci 1):

1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.

2. Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wycznie w sytuacji:

1) zmiana jest nieistotna,

2) zmiany osób upowanionych do kontaktowania si z drug stron w trakcie realizacji umowy,

3) wprowadzania przez Wykonawc modyfikacji w wykazach pracowników ochrony realizujcych zamówienie pod warunkiem dostarczenia licencji tych pracowników,

4) wprowadzania przez Wykonawc modyfikacji w wykazach pracowników realizujcych usug ochrony stacjonarnej lub realizujcych usugi ochrony-dozoru pod warunkiem dostarczenia licencji tych pracowników oraz aktualnych powiadcze bezpieczestwa.

5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy,

6) zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa w zakresie majcym wpyw na realizacj umowy,

7) wystpienia siy wyszej (- Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza).

3.Zamawiajcy dopuszcza moliwo przeduenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjtej w umowie kwoty, jednak nie duej ni do 3 miesicy. Zmiana taka zostanie wprowadzona równie w formie aneksu do umowy.

Dla czci 2)

1. Zmiana treci umowy moe nastpi wycznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówie publicznych i pod rygorem niewanoci wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.

2. Zamawiajcy moe wyrazi zgod na dokonanie zmian postanowie zawartej umowy w stosunku do treci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wycznie w sytuacji:

1) zmiana jest nieistotna,

2) zmiany osób upowanionych do kontaktowania si z drug stron w trakcie realizacji umowy,

3) wprowadzania przez Wykonawc modyfikacji w wykazach pracowników ochrony realizujcych zamówienie pod warunkiem dostarczenia licencji tych pracowników,

4) wprowadzania przez Wykonawc modyfikacji w wykazach pracowników wskazanych do kontroli pod warunkiem dostarczenia licencji tych pracowników oraz aktualnych powiadcze bezpieczestwa.

5) ewentualnej zmiany pojazdów jakimi wiadczona jest usuga po wczeniejszym otrzymaniu na pimie stosownej biecej aktualizacji zacznika do umowy,

6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowizywania umowy,

7) zmiany powszechnie obowizujcych przepisów prawa w zakresie majcym wpyw na realizacj umowy,

8) wystpienia siy wyszej (- Sia wysza jest to zdarzenie, którego strony nie mogy przewidzie, któremu nie mogy zapobiec, ani nie mog przeciwdziaa, a które uniemoliwia Wykonawcy wykonanie w czci lub w caoci jego zobowiza).

3. Zamawiajcy dopuszcza moliwo przeduenia terminu wykonania zamówienia do momentu wykorzystania przyjtej w umowie kwoty, jednak nie duej ni do 3 miesicy. Zmiana taka zostanie wprowadzona równie w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.lzuk.lodz.pl/17/images/docs/2015_4_siwz.pdf

Specyfikacj istotnych warunków zamówienia mona uzyska pod adresem:

ódzki Zakad Usug Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 ód Dzia Zamówie Publicznych - pok. 215.

IV.4.4) Termin skadania ofert: 31.03.2015 godzina 11:00

miejsce: ódzki Zakad Usug Komunalnych ul. Nowe Sady 19 94-102 ód Sekretariat - pok. 210

Termin otwarcia ofert: 31.03.2015 godzina 11:30 miejsce: ZUK - pok. 212.

IV.4.5) Termin zwizania ofert: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skadania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczce finansowania projektu/programu ze rodków Unii Europejskiej: Zamawiajcy nie wyraa zgody na powierzenie realizacji zamówienia podwykonawcom.

IV.4.17) Czy przewiduje si uniewanienie postpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania rodków pochodzcych z budetu Unii Europejskiej oraz niepodlegajcych zwrotowi rodków z pomocy udzielonej przez pastwa czonkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miay by przeznaczone na sfinansowanie caoci lub czci zamówienia: nie

 

ZACZNIK I - INFORMACJE DOTYCZCE OFERT CZʦCIOWYCH

CZʦ Nr: 1

NAZWA: Ochrona stacjonarna i ochrona - dozór obiektów ZUK.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuga ochroniarska wiadczona dla ódzkiego Zakadu Usug Komunalnych polegajca na stacjonarnej ochronie i ochronie -dozorze obiektów m.in. zgodnie z poniszymi zaoeniami: a) dot. ochrony stacjonarnej: na obiekcie pn. Wydzia Transportu i Oddz. Produkcji Pomocniczej - ód, ul. Nowe Sady 27b - suba peniona przez jednego agenta ochrony w systemie caodobowym (24 godz./dob), oraz drugiego codziennie w godzinach 19.00 - 7.00 (12 godz./dob); na innych obiektach - wedug doranych potrzeb Zleceniodawcy do 3000 godz./m-c na podstawie odrbnych zlece okrelajcych termin i miejsce realizacji. b)dot. ochrony-dozoru: obiekty i budowy ZUK - wedug doranych potrzeb Zleceniodawcy do 80 godz./m-c na podstawie odrbnych zlece okrelajcych termin i miejsce realizacji. Dozór powinien by wykonywany przez dwóch jednolicie umundurowanych agentów ochrony - z licencj pracownika ochrony - odpowiednio przeszkolonych, posiadajcych moliwo wspópracy z grup interwencyjn, wyposaonych w rodki: transportu, cznoci i przymusu bezporedniego.

2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 79.71.00.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 30.04.2017.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. Dowiadczenie w ochronie mienia - 10

CZʦ Nr: 2

NAZWA: konwojowanie i przewóz wartoci pieninych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkoci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuga ochroniarska wiadczona dla ódzkiego Zakadu Usug Komunalnych polegajca na konwojowaniu i przewozie wartoci pieninych 1 raz w miesicu zgodnie ze szczegóowym harmonogramem usug, który zostanie przekazany wykonawcy wybranemu w drodze przetargu. Wartoci pienine musz by konwojowane bd przez dwóch pracowników Wykonawcy, umundurowanych, uzbrojonych w bro paln, wyposaonych w stosowne rodki bezpieczestwa.

2) Wspólny Sownik Zamówie (CPV): 79.71.00.00-4.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoczenie: 30.04.2017.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwizane z przedmiotem zamówienia:

1. Cena - 90

2. Dowiadczenie w ochronie mienia/konwoju - 10

Opublikował: Joanna Jakubowska
Publikacja dnia: 23.03.2015
Dokument oglądany razy: 318
Podlega Ustawie
4.02.2025 // lzuk.lodz.pl/bip