Deklaracja dostępności Strony internetowej Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych

Łódzki Zakład Usług Komunalnych zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych

Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne

Wyłączenia

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Każdy ma prawo:

Żądanie musi zawierać:

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.


Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.


Dostępność architektoniczna
1. Opis dostępności wejścia do budynku

Wejście główne do budynku znajduje się od strony ulicy Nowe Sady. Do wejścia prowadzą 10 stopniowe schody - brak dostępności dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi. Budynek nie posiada platformy osobowej ani pochylni. Pomieszczenie pracownika ochrony znajduje się po lewej stronie od wejścia.
2. Opis dostępności korytarzy, schodów i wind.

W budynku brak dźwigów osobowych. Na ciągach komunikacyjnych w budynku nie ma przeszkód architektonicznych w postaci progów, uskoków itp., zapewniona jest także właściwa szerokość korytarzy i wejść do pomieszczeń. Budynek nie posiada toalet dla osób niepełnosprawnych.

3. Opis dostosowań, np.: informacji głosowych, pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych, oznaczeń w alfabecie Braille'a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

4. Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób niepełnosprawnych.

W okolicach wejścia do budynku brak jest miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.

5. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

6. Informacje o możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online.

Obecnie nie ma możliwości skorzystania z tłumacza migowego. Osoby uprawnione, tj. osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, mogą korzystać z pomocy przy załatwianiu spraw w Łódzkim Zakładzie Usług Komunalnych poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności poprzez:

Korzystanie z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP

W celu kontaktu przez platformę usług administracji publicznej ePUAP pisma można kierować na adres /LZUK/SkrytkaESP

Informacje dodatkowe
Ułatwienia
Serwis internetowy zawiera:
• mapę strony, ułatwiającą dostęp do informacji znajdujących się na kolejnych podstronach;
• Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:

Łódzki Zakład Usług Komunalnych nie zapewnia możliwości obsługi osób niesłyszących.


Opublikował: Krzysztof Karolak
Publikacja dnia: 30.12.2020
Podpisał: Katarzyna Starzyńska
Dokument z dnia: 16.12.2020
Dokument oglądany razy: 551
7.05.2024 // lzuk.lodz.pl/bip