Praca w ŁZUK

 Praca: wolne stanowisko urzędnicze, 1 etat

Z-ca Dyrektora ds.Finansowych-Główny Księgowy

Warunki pracy na stanowisku:

§ siedziba Łódzki Zakład Usług Komunalnych ul. Nowe Sady 19
§ praca przy komputerze,
§ praca w pozycji siedzącej,
§ możliwa praca poza siedzibą zakładu (współpraca z UMŁ)


Profil kandydata:
Kandydat na dyrektora finansowego powinien mieć minimum kilkuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami i gruntowną wiedzę z obszaru zarządzania finansami, rachunkowości finansowej i zarządczej, przepisów podatkowych oraz doświadczenie i umiejętności zarządzania zespołem, odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
umiejętność podejmowania trudnych decyzji oraz szybko i zdecydowanie reagować na zmiany, aby osiągnąć wyznaczone cele.
Dyrektor finansowy to osoba, która jest odpowiedzialna za politykę i sytuację finansową firmy. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: nadzór i koordynacja przygotowania budżetu finansowego, kontrolowanie rzeczywistych wyników ekonomicznych firmy i porównywanie ich z wytyczonymi celami i założeniami, nadzór nad dokumentacją księgową i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami, a także koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej, opracowywanie analiz i badanie struktury zapotrzebowania na materiały i usługi.

Zakres obowiązków:
· kształtowanie i realizacja strategii finansowej zakładu
· nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz raportów
· nadzór nad przygotowaniem rocznego budżetu oraz kontrolowanie realizacji
· optymalizowanie polityki podatkowej
· optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów
inwestycyjnych
· odpowiedzialność za płynność finansową,
· analiza dokumentów księgowych, bilansów, analiza kosztów, zysków i strat i raportowanie
sytuacji finansowych do zarządu
· kontakty i współpraca z organami podatkowymi, jednostkami oraz departamentami UMŁ
· nadzór nad pracą działów: finansowo-księgowego, gospodarki magazynowej i zaopatrzenia,
· polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych
działach
· dbanie o przestrzeganie przepisów i norm prawnych przez podległe działy

Wymagania konieczne:
§ obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych,
§ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
§ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
§ niekaralność za przestępstwa, o których mowa w art. 54 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia
2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.),
§ niekaralność karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami
publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za
naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.),
§ nieposzlakowana opinia,
§ wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ekonomia lub zarządzanie,
§ minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
§ wiedza z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym,
o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o rachunkowości, o zamówieniach
publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych,
§ znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych ,
§ znajomość zasad dotyczących finansów i sprawozdawczości jednostek administracji
publicznej,
§ umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Office, internet) oraz urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

§ doświadczenie zawodowe w restrukturyzacji przedsiębiorstw.

Oferta kandydata musi zawierać:

§ CV wraz z listem motywacyjnym podpisane odręcznie (brak własnoręcznego podpisu na wymienionych dokumentach powoduje niespełnienie wymagań formalnych),
§ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
§ kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe, ewentualne dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje,
§ kserokopie świadectw pracy i/lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy,
§ w przypadku niepełnosprawności kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
§ kserokopia dowodu osobistego ,
§ oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
§ oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
§ oświadczenie, że kandydat nie był jak również nie jest prawomocnie skazany za przestępstwa, o których mowa w art. 54 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.),
§ oświadczenie, że kandydat nie był jak również nie jest karany karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114 z późn. zm.),
§ oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2001r Nr 142, poz.1593 z późn.zmianami)
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złozyć bezpośrednio w sekretariacie Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem ,, dotyczy naboru na stanowisko Z-cy Dyrektora ds. Finansowych- Główny Księgowy ‘’.

w terminie do dnia 06.02.2014 r. do godz. 12:00

Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Dyrektor
Łódzkiego Zakładu Usług Komunalnych
Andrzej Wójcik


Opublikował: Danuta Prokop
Publikacja dnia: 29.01.2014
Podpisał: Danuta Prokop
Dokument z dnia: 22.01.2014
Dokument oglądany razy: 1522
20.04.2025 // lzuk.lodz.pl/bip